Getuigenis van Nico Debbaut (NDB Renovatie)

 

NDB Renovatie biedt een overkoepelende service voor alle vochtproblemen binnen en buiten, zoals kelderdichting en behandeling van opstijgend vocht.  Ze bieden hiervoor een specifieke aanpak op maat na het stellen van de correcte diagnose. U kan bij NDB Renovatie eveneens terecht voor het ontmossen en reiniging van daken, voor gevelbescherming met hydrofuge en voor  kalei- en schilderwerken. 

 

“Ik ben bijzonder gecharmeerd door het RES-concept, waardoor we veel gemakkelijker aan ‘warme’ prospectie kunnen doen en lokale handelaars elkaar ook steunen!”

 

Wat is het verhaal van NDB Renovatie?
Nico Debbaut: Ik heb eerst jarenlang in dienstverband gewerkt als technisch adviseur in restauratie en waterdichting voor aannemers en architecten. Dit zowel voor kleine als middelgrote bouwprojecten als voor monumentale gebouwen. Vijf jaar geleden startte ik NDB op en nu leid ik een team van drie uitvoerende krachten met elk 15 jaar ervaring, een technisch adviseur en een customer servicemedewerker. Aanvankelijk profileerde ik me enkel in technische oplossingen voor vochtbestrijding van kelders en gevels, opstijgend vocht, en condensatieproblemen (ventilatie). Geleidelijk aan kregen we van onze klanten ook andere vragen naar gevelrenovatie, voegwerkherstel, dakreiniging, alsook kalei- en schilderwerken (buiten en binnen). Daar gingen we graag op in. Zo kwamen we tot de overkoepelende benaming NDB Renovatie.   

Wat is uw werkwijze? 
Nico: Ik kom altijd vrijblijvend langs voor diagnose en offerte en volg de werf en de planning persoonlijk op. Belangrijk is dat wij altijd de modernste technieken gebruiken die er op de markt zijn. We gebruiken zoveel mogelijk ATG-gecertifieerde producten. We bieden dan ook voldoende garanties op de uitgevoerde werken en bij het behandelen van opstijgend vocht zelfs een commerciële garantie van 30 jaar. Bovendien helpen we je met de administratie van de premies waarvan je de voorwaarden op onze website terugvindt.

Hoe past u zelf RES toe in de dagelijkse gang van zaken?
Nico: Momenteel halen we onze klanten grotendeels binnen via mond-tot-mondreclame, onze website en ‘lead generators’ zoals Bobex en Solvari. Dat is grotendeels ‘cold selling’, omdat potentiële klanten kunnen kiezen tussen de offertes van alle aangesloten servicebedrijven. Daarom ben ik zo gecharmeerd door het RES-concept waardoor we veel makkelijker aan ‘warme’ prospectie kunnen doen en lokale handelaars elkaar ook steunen. Ik ben vragende partij om meer RES binnen te krijgen. Ik ben me daartoe nu volop aan het tonen op RES-meetings in enkele regio’s en heb daar toch al twee à drie werven uit gehaald.  Bovendien ben ik ervan overtuigd dat tevreden RES-leden ook mond-tot-mond-reclame voeren voor mijn bedrijf bij andere mensen die geen RES-lid zijn.

Wat is uw actieradius?
Nico: Die reikt zo’n 50 à 60 km vanuit Aalter. We zijn zeer centraal gelegen, met directe toegang tot de E40. We rijden tot aan de kust en tot net vóór Brussel en tot net vóór de Kennedytunnel. Dat is een bewuste strategie want we willen geen kostbare tijd verliezen door in de file te staan.

 

NDB Renovatie

Aalter - Zomergem
Nico Debbaut
0468 10 29 55
www.ndbrenovatie.be
RES-lid sinds 2017
RES% overeen te komen

RES gebruikt cookies om u online de beste ervaring aan te bieden. Door onze website te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Als u meer wilt weten over cookies en hoe ze te beheren kijk dan op onze privacy- en Cookiebeleid of sluit en accepteer