Getuigenis van Robert Masse (Loyaltek)

Rekent u ook graag efficiënt af met uw klanten, hetzij aan hun tafel, aan de winkelkassa, of gewoon bij hen zelf? Loyaltek (°2008) is een belangrijke speler op de markt van de (mobiele) betaalterminals, prepaid cards, fidelity & loyalty cards, cadeaubonkaarten en kent door zijn innovatieve technologie ook veel succes in het buitenland. Loyaltek positioneert zich als een ‘one stop shopping’ voor al uw betalingsgerelateerde services en bedient u bovendien over heel België.

 

"RES is een win-win. RES-klanten zijn immers ook enthousiaste Loyaltek-ambassadeurs die ons ook bij niet-RES-leden aanprijzen!”

 

Wat maakt u zo uniek in uw branche?
Robert Masse: Wij zijn het enige Belgische bedrijf dat zijn eigen fysieke betaalterminal ontwikkelt en die ook gecertificeerd is. Wij zijn bovendien innovatief. Dat maakt dat ook het buitenland grote interesse heeft in onze producten. Met onze betaalbare, mobiele betaalterminals kun je ook zelf naar je klanten toestappen op hun eigen locatie en hen meteen na oplevering van diensten of levering van goederen laten betalen. Er is niemand meer die kan zeggen “dat hij geen cash bij zich heeft of dat hij het later wel zal overschrijven”.  

Wat is het voornaamste ‘idee-fixe’ van RES-leden m.b.t. hun bestaande betaalterminals?
Robert: Wel, de meesten denken dat ze nog een langlopende verbintenis hebben lopen met hun bestaande provider, maar dat is helemaal niet het geval. Ze kunnen hun contract perfect op 3 maanden opzeggen en daarna zorgeloos bij ons aankloppen. Wij zorgen immers voor een naadloze operationele overgang zodat noch de handelaar noch de klanten hinder ondervinden.

Hoe interessant is de RES-community voor u?
Robert: Heel wat RES-sectoren zijn razend interessant voor ons, denk alleen maar aan de horeca waar mobiele betaalterminals een absolute must zijn om de efficiëntie te verhogen. Of aan handelaars die aan huis leveren en graag meteen betaald worden. Wij doen dan ook regelmatig doelgerichte RES-mailings waarop we altijd veel reactie krijgen.

U was standhouder op de voorbije RES-beurs n.a.v. 20 jaar RES?
Robert: We voerden er een prominente aanwezigheidspolitiek, en dat heeft duidelijk geloond. We voelden er de polsslag van de RES-leden m.b.t. onze producten en we kenden er voor de beursperiode ook 100% RES toe op onze betaalterminals én onderhoudscontracten, dit voor onbeperkte tijd. Op die twee dagen hebben we dus heel wat RES-leden warm gemaakt voor onze technologie. Het is een win-win. We zijn ervan overtuigd dat ook zij enthousiaste Loyaltek-ambassadeurs worden in hun contacten met andere zelfstandige ondernemers en handelaars die niet bij RES zijn aangesloten!

Welke rol speelt RES in uw bedrijfsvoering?
Robert: We denken ‘RES’ zoveel we kunnen. Zo zijn we met onze kantoren onlangs verhuisd naar een nieuwe locatie in Brussel. We hebben de inrichting en meubilair daarvan voor een interessant RES% toevertrouwd aan Buro Project uit Erembodgem. We zijn uitermate tevreden over het resultaat en over de optimale verhouding prijs/kwaliteit. Verder gaan we binnenkort in zee met een communicatiebureau voor onze internetmarketing. Wij waren overigens zelf gedeeltelijk betrokken bij de ontwikkeling van de RES PREPAID-betaalkaarten. Het doet ons dan ook plezier mee te kunnen werken aan de expansie van het RES-concept!

 

Loyaltek
Robert Masse
Brussel
02 899 93 90
www.loyaltek.com
RES-lid sinds 2012
RES-% overeen te komen

 

 

 

 

RES gebruikt cookies om u online de beste ervaring aan te bieden. Door onze website te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Als u meer wilt weten over cookies en hoe ze te beheren kijk dan op onze privacy- en Cookiebeleid of sluit en accepteer