Neem onmiddellijk contact op met RES op het nummer 016 31 45 45 of stuur een e-mail naar prepaid@res.be zodat we je kaart kunnen blokkeren en je een nieuwe kunnen toesturen.Je kaart vervangen is kosteloos.

Je mag je RES PREPAID-kaart zo vaak herladen als je wil, op voorwaarde dat het saldo op je RES PREPAID kaart in euro niet hoger is dan 150 euro. De extra RES kan je wel opsparen. Wanneer je aankopen doet in RES, zorgt het systeem immers dat eerst de RES worden uitgegeven waar je euro's voor gestort hebt en pas nadien de extra RES.

Dit is geen probleem, dan pas je het verschil bij in euro. We raden echter wel aan om steeds vooraf je RES-saldo te raadplegen zodat er geen misverstanden ontstaan.

Je RES PREPAID-kaart is automatisch gekoppeld aan een RES-rekening. Wanneer je inlogt, krijg je je RES-rekeningnummer te zien. 

Wanneer je over het RES-rekeningnummer van je RES-vriend beschikt, kan je via je online RES-rekening een overschrijving verrichten in RES. 

Je RES- rekening wordt automatisch afgesloten wanneer je RES PREPAID- kaart gedurende twee jaar niet gebruikt wordt. Wil je je kaart opnieuw laten activeren? Dat kan via e-mail naar prepaid@res.be. Wij zullen je saldo dan recupereren indien mogelijk.

De RES waar je euro's voor gestort hebt, kan je eventueel terug laten omruilen in euro’s. Wij rekenen hiervoor een administratieve kost van 10% aan. De ontvangen extra RES kan je niet omruilen tegen euro.

De RES organisatie heeft doelbewust gekozen voor deze strategie : in plaats van de budgetten te besteden aan (dure) marketingcampagnes hebben wij gekozen om deze budgetten rechtstreeks aan de particulier te geven – natuurlijk met de bedoeling dat de particulier hier over gaat spreken met vrienden en familie (dus mond aan mond).
Wij hebben ervaren dat dit de meest efficiënte manier is om RES te laten groeien. Nu, de basis (zie voorwaarden PREPAID) is 10% extra RES, maar momenteel -omdat RES PREPAID nog in opstartfase is- wordt er een permanente promo gemaakt van 50% extra (wat neerkomt op 33% korting !) en soms dus ook de TURBO-acties (x2 = 50% korting) om alles een extra boost te geven.
Let wel op : er is een maximum limiet van 150 € per herlading !

Uiteindelijk worden deze kosten gedragen door de coöperanten RES-handelaars (zij betalen immers transactiebijdragen op de RES-verkopen) en wanneer door RES-handelaars hun ontvangen RES weer wordt uitgegeven bij andere RES-handelaars (B2B) dan blijven die bedragen commissies genereren... en op deze manier worden die bedragen/kosten op termijn ingedekt.n.

Volgens de voorwaarden van RES PREPAID moet je je gegevens registreren. Indien je dit niet zou gedaan hebben binnen de zes maanden na je eerste gebruik van de kaart, dan heeft RES het recht je RES- rekening af te sluiten. Wanneer je echter binnen het jaar voor meer dan 2.500 euro herlaadt, dan zijn we wettelijk verplicht je identiteitsgegevens op te vragen. Je kan dan niet meer herladen tot we deze hebben ontvangen. 

Het eerste jaar is volledig gratis. Vanaf het tweede jaar wordt jaarlijks een administratieve kost van 2,50 RES aangerekend. Dit bedrag wordt automatisch van je RES-rekening geboekt.

Er wordt in principe maar één RES PREPAID-kaart per persoon toegelat

Er zijn 2 manieren om je saldo te raadplegen.

1. Online RES-rekening
Klik op de knop MIJN RES-REKENING rechts bovenaan de webpagina en log in op je online RES-rekening
2. Via SMS
SMS 'RES' naar : 0478 400 400 (tegen de kostprijs van slechts 1 SMS)
Daarna zal éénmalig gevraagd worden om je kaartnummer door te geven ter registratie.
Enkele ogenblikken later ontvang je je RES-saldo per SMS.

 

Heb je een vraag die hier niet tussenstaat?


Laat het ons weten via prepaid@res.be of bel ons op 016 31 45 45 en we antwoorden je met veel plezier...

RES gebruikt cookies om u online de beste ervaring aan te bieden. Door onze website te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Als u meer wilt weten over cookies en hoe ze te beheren kijk dan op onze Privacy- en Cookiebeleid of sluit en accepteer